WANDER_LOGO_BL_CAT.jpg

NL: Het is onze missie om te laten ervaren dat er veel meer mogelijkheden zijn dat mensen denken dat er zijn. Door een escape aan te bieden uit denk- en doen routines co-creëren we nieuw perspectief voor eigen vraagstukken.

ENG: It is our mission to let people experience that there are many more possibilities that they think there are. By offering an escape from thinking and doing routines, we co-create new perspectives for personal and organizational questions.

DU: Es ist unsere Mission erfahren zu lassen, dass es viel mehr Möglichkeiten gibt, als die Menschen denken. Indem wir eine Flucht vor dem Denken und Handeln ermöglichen, schaffen wir gemeinsam neue Perspektiven für persönliche und organisatorische Fragen.


Facilitiation / Moderation solutions


NL: In deze co-creatie sessies nodigen we deelnemers uit om nieuwe kansen te creëren van binnenuit. Wij gidsen deelnemers door een befroefd proces van out- en into-the-box technieken om nieuwe ideeën te bedenken en om te zetten naar succesvolle realisaties.

ENG: In these co-creation sessions we invite participants to create new opportunities from within. We guide participants through a proven process of out- and into-the-box techniques to come up with new ideas and turn them into successful realisations.

DU: In diesen Co-Creation Sessions laden wir die Teilnehmer ein, neue Möglichkeiten von innen heraus zu schaffen. Wir führen die Teilnehmer durch einen erprobter Prozess von Out- und In-the-Box-Techniken, um neue Ideen zu entwickeln und diese in erfolgreiche Umsetzungen umzusetzen.

Branding solutions


NL: In dit ontwikkelproces zetten we de doelgroep centraal (human centered) en onderzoeken we wat de doelgroep aan behoeftes heeft en hoe eigen toegevoegde waarde daar een bijdrage aan kan leveren. Daarna zetten we deze om in onderscheidende communicatie-concepten en uitingen.

ENG: In this development process, we focus on the target group (human centered) and we investigate the needs of the target group and how our own added value can contribute to this. We then convert these into distinctive communication concepts and expressions.

DU: In diesem Entwicklungsprozess konzentrieren wir uns auf die Zielgruppe (human centered) und untersuchen die Bedürfnisse der Zielgruppe und wie unser eigener Mehrwert dazu beitragen kann. Diese setzen wir dann in unverwechselbare Kommunikationskonzepte und Ausdrucksformen um.




Let’s meet for an inspiring talk about your future …